Sprzedaż transformacyjna - model klepsydry sprzedaży z technikami dla handlowców

Sprzedaż transformacyjna - model klepsydry sprzedaży z technikami dla handlowców

Cel edukacyjny szkolenia

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych w oparciu o model sprzedaży transformacyjnej. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia sprzedaży transformacyjnej, narzędzia lingwistyczne wspierające efektywną komunikację, autorski model klepsydry sprzedaży, techniki autoprezentacji i zarządzania “wrażeniem”oraz techniki pracy nad własną postawą i przekonaniami. Poznana wiedza pozwoli właściwie definiować potrzeby klientów, ich troski oraz wyzwania, a co najważniejsze budować na ich podstawie przestrzeń do realizacji wspólnych interesów! Sprzedaż transformacyjna to model, który właściwie zastosowany pozwala podnieść wyniki sprzedażowe, ale również budować lojalność wśród klientów, a w obecnych czasach jest to wartość stanowiąca o sile  biznesu!
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość nauki w oparciu o “case study” z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!

Dlaczego warto?

Praktyczna forma realizacji zajęć

Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.

Dynamika grupowa i niepowtarzalność

Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.

Autorskie techniki oraz narzędzia

Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli Twój zespół boryka się z:
Efekty edukacyjne:

Co otrzymasz w cenie szkolenia?

  • Pakiet podstawowy:
  • Raport z badania potrzeb szkoleniowych
  • Prezentację - jeśli będzie wymagana
  • Skrypty szkoleniowe dla uczestników
  • Zestaw rekomendacji do wdrożenia
  • Pakiet rozszerzony zawiera również:
  • Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
  • Zestaw sesji indywidualnych
  • Sesje coachingu zespołowego
  • Dodatkowe materiały szkoleniowe

Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:

Skontaktuj się ze mną

Skontaktuj się ze mną!

Masz pytanie, jesteś zainteresowany współpracą, ale potrzebujesz omówić ważny dla Ciebie aspekt? Zostaw do siebie numer i opisz krótko zagadnienia, a ja oddzwonię do Ciebie osobiście!

Skontaktuj się ze mną!

Masz pytanie, jesteś zainteresowany współpracą, ale potrzebujesz omówić ważny dla Ciebie aspekt? Zostaw do siebie numer i opisz krótko zagadnienia, a ja oddzwonię do Ciebie osobiście!