Sprzedaż transformacyjna - model klepsydry sprzedaży z technikami dla handlowców
Sprzedaż transformacyjna - model klepsydry sprzedaży z technikami dla handlowców
Cel edukacyjny szkolenia
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności handlowych w oparciu o model sprzedaży transformacyjnej. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia sprzedaży transformacyjnej, narzędzia lingwistyczne wspierające efektywną komunikację, autorski model klepsydry sprzedaży, techniki autoprezentacji i zarządzania “wrażeniem”oraz techniki pracy nad własną postawą i przekonaniami. Poznana wiedza pozwoli właściwie definiować potrzeby klientów, ich troski oraz wyzwania, a co najważniejsze budować na ich podstawie przestrzeń do realizacji wspólnych interesów! Sprzedaż transformacyjna to model, który właściwie zastosowany pozwala podnieść wyniki sprzedażowe, ale również budować lojalność wśród klientów, a w obecnych czasach jest to wartość stanowiąca o sile biznesu!
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość nauki w oparciu o “case study” z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
- niską efektywnością sprzedaży,
- wysoką rotacyjnością klientów,
- trudnością w domykaniu sprzedaży,
- wysokim wskaźnikiem utraconych klientów,
- trudnością w realizowaniu planów sprzedażowych,
- potrzebą rozwinięcia kompetencji lingwistycznych,
- trudnością w definiowaniu potrzeb klienta,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA WAS!
- Uczestnik zna model sprzedaży transformacyjnej,
- Uczestnik umie korzystać z matryc lingwistycznych,
- Uczestnik zna i wie jak wykorzystać technikę "klepsydry sprzedaży",
- Uczestnik zna model "4 fundamentów komunikacji" i umie go wykorzystać w praktyce,
- Uczestnik rozwinął umiejętność aktywnego słuchania,
- Uczestnik rozumie czemu planowanie i mierzenie sprzedaży jest tak istotnym jej elementem,
- Uczestnik rozumie czym są emocje i jak z nich korzystać by zarządzać swoim i klienta stanem emocjonalnym.
Co otrzymasz w cenie szkolenia?
-
Pakiet podstawowy:
-
Raport z badania potrzeb szkoleniowych
-
Prezentację - jeśli będzie wymagana
-
Skrypty szkoleniowe dla uczestników
-
Zestaw rekomendacji do wdrożenia
-
Pakiet rozszerzony zawiera również:
-
Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
-
Zestaw sesji indywidualnych
-
Sesje coachingu zespołowego
-
Dodatkowe materiały szkoleniowe
Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:
- “Sprzedaż – narzędzia i techniki lingwistyczne”,
- “Zarządzanie zespołem handlowym”,
- “Sprzedaż, a negocjacje”,
- “Sprzedaż – budowanie długofalowym relacji z klientami”.