Efektywny zespół - role w zespole, komunikacja i przeplyw informacji
Efektywny zespół - role w zespole, komunikacja i przeplyw informacji
Cel edukacyjny szkolenia
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności interpersonalnych, które przełożą się na większą efektywność zespołu. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: model 5 dysfunkcji pracy zespołowej, techniki aktywnego słuchania, techniki pracy z emocjami, model dynamiki funkcjonowania zespołu w trakcie realizacji projektu, swoje naturalne preferencje co do pełnionych ról w zespole, skuteczne techniki udzielania informacji zwrotnej oraz fundamentalne wartości zespołu wraz z zachowaniami jakie je charakteryzują.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy w oparciu o “case study” z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
- nawracającymi konfliktami,
- niskim poziomem zaangażowania,
- procesem zmiany lub fuzją,
- nawracającaciągła rotacją pracowników,ymi nieporozumieniami,
- brakiem odpowiedzialności za zadania,
- brakiem korekt w zachowaniach pomimo rozmów,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA WAS!
- Uczestnik pozna swoje wiodące role zespołowe,
- Uczestnik pozna model "5 dyfukncji pracy zespołowej"
- zrozumieć czym jest konflikt i jak nim zarządzać by pomagał zespołowi
- zrozumieć dynamikę grupową oraz wyzwani związne z każdym jej etapem, zarówno z perspektywy lidera jak i członków zespołu
- lepiej poznać swój zespół i wypracować w nim poczucie zaufania i otwartości
- Uczestnicy wymienią się informacją zwrotną co umożliwi wprowadzenie wymaganych korekt na poziomie poszczególnych relacji
Co otrzymasz w cenie szkolenia?
-
Pakiet podstawowy:
-
Raport z badania potrzeb szkoleniowych
-
Prezentację - jeśli będzie wymagana
-
Skrypty szkoleniowe dla uczestników
-
Zestaw rekomendacji do wdrożenia
-
Pakiet rozszerzony zawiera również:
-
Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
-
Zestaw sesji indywidualnych
-
Sesje coachingu zespołowego
-
Dodatkowe materiały szkoleniowe
Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:
- “5 dysfunkcji pracy zespołowej w praktyce.”,
- “Typy osobowości, a komunikacja w zespole”,
- “Narzędzia efektywnej komunikacji dla menadżera”,
- “Narzędzia efektywnej komunikacji dla zespołu sprzedażowego”.