Profesjonalna obsługa klienta - efektywna komunikacja w trosce o interesy

Profesjonalna obsługa klienta - efektywna komunikacja w trosce o interesy

Cel edukacyjny szkolenia

Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności interpersonalnych, ze szczególnym nastawieniem na aspekty “sprzedaży oraz obsługi transformacyjnej klienta”. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia profesjonalnej obsługi klienta, narzędzia wspierające rozwój aktywnego słuchania, narzędzia do zarządzania własnymi emocjami oraz emocjami klienta, techniki pracy nad własną postawą oraz przekonaniami względem obsługi klienta, w oparciu o najnowsze wyniki badań neuropsychologii oraz sprawdzone modele z zakresu psychologii biznesu. Ponadto uczestnicy będą mieli szanse przeanalizowania trudnych sytuacji ‘case study’ oraz wypracowania rozwiązań, które będzie można bezpośrednio zaadaptować jako wskazówki do przyszłych podobnych wyzwań.

Dlaczego warto?

Praktyczna forma realizacji zajęć

Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.

Niepowtarzalność i dynamika grupowa

Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.

Autorskie techniki oraz narzędzia

Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące rozwiązania różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.

Gwarancja satysfakcji

Gwarancja satysfakcji , albo zwrot poniesionych kosztów! To gwarancja dająca pewność co do jakości moich usług potwierdzona rekomendacjami oraz satysfakcją klientów!

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli Twój zespół boryka się z:
Efekty edukacyjne:

Co otrzymasz w cenie szkolenia?

  • Pakiet podstawowy:
  • Raport z badania potrzeb szkoleniowych
  • Prezentację - jeśli będzie wymagana
  • Skrypty szkoleniowe dla uczestników
  • Zestaw rekomendacji do wdrożenia
  • Pakiet rozszerzony zawiera również:
  • Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
  • Zestaw sesji indywidualnych
  • Sesje coachingu zespołowego
  • Dodatkowe materiały szkoleniowe

Co otrzymasz w cenie szkolenia?

  • Pakiet podstawowy:
  • Raport z badania potrzeb szkoleniowych
  • Prezentację - jeśli będzie wymagana
  • Skrypty szkoleniowe dla uczestników
  • Zestaw rekomendacji do wdrożenia
  • Pakiet rozszerzony zawiera również:
  • Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
  • Zestaw sesji indywidualnych
  • Sesje coachingu zespołowego
  • Dodatkowe materiały szkoleniowe

Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:

Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:

Skontaktuj się ze mną

Skontaktuj się ze mną!

Masz pytanie, jesteś zainteresowany współpracą, ale potrzebujesz omówić ważny dla Ciebie aspekt? Zostaw do siebie numer i opisz krótko zagadnienia, a ja oddzwonię do Ciebie osobiście!

Skontaktuj się ze mną!

Masz pytanie, jesteś zainteresowany współpracą, ale potrzebujesz omówić ważny dla Ciebie aspekt? Zostaw do siebie numer i opisz krótko zagadnienia, a ja oddzwonię do Ciebie osobiście!