Narzędzia coachingowe w pracy menadżera
Narzędzia coachingowe w pracy menadżera
Cel edukacyjny szkolenia
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój umiejętności menadżerskich w oparciu o narzędzia coachingowe. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia coachingu, zestaw narzędzi oraz technik coachingowych, funkcje oraz formy pytań, techniki zarządzania uwagą rozmówcy, obszary w jakich menadżer może wykorzystywać postawę oraz narzędzia coachingowe.
Ponadto uczestnicy w oparciu o nabyte techniki oraz narzędzia zdobędą podstawy do stosowania autocoachingu względem własnych kompetencji oraz wyzwań!
Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli Twoi menadżerowie borykają się z:
- niskim zaangażowaniem swoich zespołów,
- walką z oporem ze strony członków zespołu,
- brakiem czasu na jakościowe rozmowy z podopiecznymi,
- koniecznością ciągłej obecności i nadzoru,
- niską efektywnością informacji zwrotnych,
- stagnacją w swoich zespołach,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA WAS!
- zrozumieć czym jest coaching,
- zdefiniować kluczowe kompetecje menadżerskie,
- rozwinąć umiejetność podążania za rozmówcą,
- rozwinąć umiejetność definiowania wyzwań/celów,
- rozwinąć umiejętność zadawania pytań,
- zdobyć techniki oraz narzędzia do pracy z: motywacją, oporem, przekonaniami, emocjami,
Co otrzymasz w cenie szkolenia?
-
Pakiet podstawowy:
-
Raport z badania potrzeb szkoleniowych
-
Prezentację - jeśli będzie wymagana
-
Skrypty szkoleniowe dla uczestników
-
Zestaw rekomendacji do wdrożenia
-
Pakiet rozszerzony zawiera również:
-
Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
-
Zestaw sesji indywidualnych
-
Sesje coachingu zespołowego
-
Dodatkowe materiały szkoleniowe
Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:
- "Wykorzystanie coachingu oraz mentoringu w pracy menadżera".
- “Nie tłumacz, daj do myślenia – zestaw narzędzi dla liderów i menadżerów”.
- “Lider Coachem”.
- “Zestaw narzędzie coachingowych dla trenerów w sporcie”.