Wyznaczanie celów, planowanie i monitorowanie czyli jak efektywnie zaplanować nowy rok!
Wyznaczanie celów, planowanie i monitorowanie czyli jak efektywnie zaplanować nowy rok!
Cel edukacyjny szkolenia
Celem edukacyjnym szkolenia jest rozwój kompetencji przywódczych w oparciu o model przywództwa sytuacyjnego, rozwiniętego o motywy mentoringowe oraz coachingowe. Uczestnicy za sprawą szkolenia poznają: fundamentalne założenia przywództwa sytuacyjnego K. Blancharda, charakterystykę postawy coachingowej oraz mentoringowej, kluczowe wyzwania przywództwa sytuacyjnego, najczęściej popełniane błędy w stylach przywódczych, techniki udzielania informacji zwrotnej oraz efektywnej komunikacji.
Ponadto uczestnicy będą mieli możliwość pracy
w oparciu o ‘case study’ z dotychczasowych doświadczeń, wypracowując nowe lub wzbogacając dotychczasowe rozwiązania!
Dlaczego warto?
Praktyczna forma realizacji zajęć
Proces jest realizowany w formie warsztatowej co pozwala przećwiczyć nabytą widzę w praktyce.
Dynamika grupowa i niepowtarzalność
Każdy proces ma swój indywidualny charakter wynikający z charakterystyki grupy, organizacji, zespołu co zapewnia możliwość dostosowania tematu do wyzwań dotyczących bezpośrednio uczestników.
Autorskie techniki oraz narzędzia
Proces jest oparty o autorskie techniki i narzędzia integrujące podejście różnych podejść oraz szkół uwzględniając to co praktyczne i skuteczne.
Dla kogo jest to szkolenie?
Jeśli borykasz się z:
- trudnością w prowadzeniu ludzi przez ścieżkę rozwoju w organizacji,
- nawracającymi nieporozumieniami i konfliktami,
- wysoką rotacją wśród członków zespołu,
- trudnością w delegowaniu zadań,
- nagłym powtarzalnym spadkiem motywacji i zaangażowania u pracowników na określonym stanowisku,
- trudnością w egzekwowaniu zadań,
- brakiem wiedzy o tym jak udzielać informacji zwrotnej,
- TEN PROCES ROZWOJOWY JEST DLA WAS!
- zrozumieć czym jest przywództwo sytuacyjne,
- rozwinąć umiejętność precyzyjnego definiowania i komunikowania celów,
- zrozumieć co odróżnia postawę mentoringową od coachingowej i jak to się ma do stylów przywództwa,
- zrozumieć po czym rozpoznawać momenty w których należy zmienić styl przywództwa,
- zrozumieć kto i kiedy decyduje jaki styl przywództwa jest adekwatny do sytuacji,
- zrozumieć mechanizmy warunkujące skuteczność informacji zwrotnej,
- zrozumieć kluczowe czynniki odpowiadające za efektywne delegowanie,
- podnieść jakość komunikacji.
Co otrzymasz w cenie szkolenia?
-
Pakiet podstawowy:
-
Raport z badania potrzeb szkoleniowych
-
Prezentację - jeśli będzie wymagana
-
Skrypty szkoleniowe dla uczestników
-
Zestaw rekomendacji do wdrożenia
-
Pakiet rozszerzony zawiera również:
-
Zestaw ćwiczeń oraz zadań wdrożeniowych dla poszczególnych uczestników
-
Zestaw sesji indywidualnych
-
Sesje coachingu zespołowego
-
Dodatkowe materiały szkoleniowe
Podobne szkolenia w obszarze obsługi klienta:
- “7 kluczowych wyzwań lidera”,
- “Tworzenie wizji i określanie celów strategicznych oraz operacyjnych”,
- “Zarządzanie poprzez cele”,
- “Zarządzanie zmianą - wyzwania i wskazówki”.